وقتی صحبت از بهترین انواع مرغ سوخاری به میان می آید می تواند به معنای یکی از گزینه های مرغ با استخوان یا بدون استخوان باشد. همچنین انتخاب میان گوشت سفید و قرمز و انواع چاشنی ها نیز گزینه های بیشتری را پیش روی شما می گذارد. مرغ سرخ شده از نظر تست طعم، تردی پوست، ماهیت آبدار یا خشک و تعادل در چاشنی به انواع مختلفی دسته بندی می شود. این غذا متشکل از تکه های مختلف مرغ است که با آرد و چاشنی پوشانده شده و سپس در روغن فراوان یا تحت فشار سرخ می شود. لایه آردی در حین حفظ رطوبت میانی گوشت، بیرون آن را ترد و کریسپی می کند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت مرغ سرخ شده در میان مردم، سهولت در بیرون بر بودن آن است.

از محبوب ترین غذاهای سوخاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیله سوخاری: لذیذترین مرغ سرخ شده و بدون استخوان است که عموما به صورت 5 تکه و به همراه سیب زمینی سرخ شده، ادویه و سس مخصوص سرو می شود. طرز تهیه فیله سوخاری آن را در میان مردم محبوب کرده است. فیله های مرغ به گونه ای طبخ می شوند که ضمن ترد شدن لایه خارجی، نرم و آبدار بودن بافت میانی آن ها حفظ شود.
  • مرغ سوخاری شامل ران، سینه و ساق مرغ: اغلب با استخوان بوده و در منوی فست فود ها به صورت 3 یا 5 تکه سرو می شود. این نوع مرغ سرخ شده در دو نوع تند و معمولی تهیه شده و تعداد و نوع تکه ها به سفارش مشتری قابل تغییر است. این غذا را می توانید با نام کریسپی چیکن و کریسپی اسپایسی چیکن در منوی اصلی رستوران های زنجیره ای معروفی چون مک دونالد مشاهده کنید.
  • کتف و بال سوخاری: چرب ترین نوع مرغ سرخ شده است که طرفداران خاص خود را دارد و به همراه سس مخصوص در دو حالت اسپایسی و ساده سرو می شود.
  • گل کلم، پیاز و قارچ سوخاری: اغلب در کنار غذای اصلی به همراه سس مخصوص سرو می شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

About

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prpoppins took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Lorem Ipsum has been the industrys standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown prpoppins took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged.

Recent Post

Tags

هنوز محتوایی برای نمایش در اینجا وجود ندارد.

Social Icons

Gallery